Een klacht is een kans
om iemand aan je te binden

Klacht en Gastenservice

De kwaliteit van je gastenservice is een belangrijk onderdeel van je organisatie. Als jij je gasten op een goede en professionele manier te woord kan staan, kan je gasten aan je binden. Dit is eigenlijk niets nieuws, want ieder organisatie weet het belang van een goede gastenservice. Toch is het aanbieden van een “klacht en gastenservice training” een goede investering, voor ervaren en onervaren medewerkers. Het trainen van medewerkers zorgt er namelijk niet alleen voor dat ze gasten correct te woord staan.

Doel en Aanpak
Deze training is gericht op medewerkers bij de receptie of werkzaam bij de gastenservice. Het doel van de training is het verbeteren van de gastbeleving. Het doel is om te leren omgaan met verschillende scenario’s. Dit is een actieve training waarbij we gebruik maken van praktijkvoorbeelden.

Duur van de Training
Wij kunnen de training “klacht en gastenservice training” aanbieden in één dag of twee dagdelen. De meeste trainingen die wij geven bestaan uit 2 dagdelen met tussenpozen van 2 weken.

De training kunnen wij geven tot 10 personen op locatie of tot maximaal 15 online.


Image

Verwacht resultaat

De medewerkers leren luisteren en de gast te observeren. Hierdoor kunnen ze op de juiste manier reageren. Of een gast nu komt met een vraag of klacht, hij zal net iets meer krijgen dan zijn verwachting. De gastbeleving zal hierdoor verbeteren.

Er om geven

Het maakt jouw gasten niet veel uit hoeveel jij weet
totdat ze weten hoeveel jij er om geeft

Renate, Redsupport
Image

Juist omgaan met klachten

Wij staan klaar om u te helpen

Copyright ©2020 Redsupport