Wij brengen jou gast of klantbeleving
naar grotere hoogte 

Onderzoeken

Als je wilt groeien is het een voorwaarde dat je gast en klantbeleving boven aan je lijst hebt staan. Wanneer je namelijk een grote vijver hebt met veel gasten of klanten zal je niet alleen je best moeten doen, maar zal je ervoor moeten zorgen dat je opvalt, dat je anders bent dan de rest. Hierin zijn drie onderdelen erg belangrijk, Wat doe jij?, Wat willen je gasten/klanten?, Wat kan jij veranderen?

Wij hebben verschillende diensten die ervoor zorgen dat jij antwoord krijgt op deze drie vragen.



Image

Durven luisteren

Als je de gastbeleving wilt optimaliseren zal je van je gast moeten weten hoe hij het op dit moment heeft beleefd en wat hij eigenlijk graag zou willen beleven. Dat is onze kijk op het verbeteren van de gastbeleving. Dat vergt een andere aanpak dan dat je misschien gewend was. Wat je vaak nog hoort “wij weten wat onze gasten willen”. Het is een totaal andere manier van omgaan met de wensen en behoeften van je gasten. Door de ogen van je gasten naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de gastbeleving mee begint.

Veranderend tijdperk

Doordat we leven in een steeds veranderd tijdperk, moeten we steeds meer doen om gasten en medewerkers aan ons te binden.
Gastvrijheid is hierin het sleutelwoord

Dennis, Redsupport
Image

Heeft u vragen of opmerkingen

Wij staan klaar om u te helpen

Copyright ©2020 Redsupport