Vergroot de beleving van jou organisatie
door het inzetten van een mysteryguest

Bij Redsupport is Mystery Shopping
meer dan ‘shoppen’

De term “Mystery Shopping” heeft al snel een nare bijsmaak. Het is een tool om medewerkers te vertellen wat ze fout hadden gedaan tijdens het bezoek van de mystery shopper.
Natuurlijk niet! Wij richten ons graag op de positieve kanten van het bezoek om op deze manier kansen te ontdekken en om jouw medewerkers te stimuleren en te motiveren.

Waarom een mystery guest inzetten?

Het vergroot de loyaliteit van je gasten en laat je medewerkers groeien

Een Mystery guest brengt de beleving van een gast of klanten in kaart. Ze geven antwoord op de vragen waarom het gesprek met de medewerker prettig was en of alle commerciële kansen benut worden. Over een korte periode worden één of meerdere vestigingen bezocht door een mystery guest.
Hierdoor wordt duidelijk waarom de ene vestiging beter scoort dan de ander. De selectie van een mystery guest is zeer belangrijk voor het laten slagen van het onderzoek. Redsupport hanteert een zorgvuldige selectie een werkt met mensen die zelf nog werkzaam zijn in een vergelijkbare branche of in de doelgroep van de organisatie vallen.
Waarom Redsupport als partner

Onderscheidend door duidelijk- en eerlijkheid

Redsupport staat voor kwaliteit en heeft ruime ervaring met mystery shopping. Wij stellen samen met jou het doel van het onderzoek vast en vertalen dit naar een complete vragenlijst.
Redsupport onderscheidt zich door een duidelijke en eerlijke aanpak, heldere resultaten van de rapportages waarmee er direct een plan van aanpak klaar staat. Zo kan de beleving van jouw gasten direct geoptimaliseerd worden.
Inzicht na een mysteryshop bezoek

Passend bij jou behoefte

Wij bepalen samen met jou de speerpunten van mystery shopping onderzoek. Welke insteek past bij jouw organisatie en aan welke concrete inzichten heb je behoefte? Het resultaat van het mystery shopping onderzoek worden altijd vertaald naar een heldere rapportage, passend bij jou behoefte.
Redsupport heeft alles in huis voor het omzetten van de bevindingen naar blijvende verbeteringen. We verzorgen bijvoorbeeld trainingen gericht op uw situatie, helpen om meer uit een medewerker te halen of maken een vertaling naar een verbetertraject.
Werkzaam in verschillende branches

Ons doel is bij iedere branche hetzelfde

Redsupport is met Mystery Shopping actief in verschillende branches, zoals: Recreatie & vakantieparken, jachthavens, horeca, hotels, supermarkten, winkelcentra en diverse Retail organisaties. 
Ons doel is bij iedere branche hetzelfde; een duidelijke en eerlijke kijk binnen jouw organisatie om uiteindelijk de commerciële gastvrijheid te verhogen.

Redsupport helpt jou te groeien
in commerciële gastvrijheid

Je gasten en warm welkom bezorgen of je gast op de eerste plaats zetten, dat zit hopelijk goed. Maar wat als we het nou gaan hebben over commerciële gastvrijheid? Bied jij je gast een extra dienst aan als ze bij je boeken of als ze er zijn, bied jij je gasten dan alles aan wat je als organisatie te bieden hebt of wil je niet te opdringerig zijn?

Weten hoe we jou kunnen helpen?

een mystery guest is een welkome aanvulling

Je wilt natuurlijk dat de gast tijdens de reis zo min mogelijk dieptepunten en voldoende hoogtepunten ervaart. Daarbij kijk je door de ogen van de gast of klant. Een bezoek van mystery guest is een welkome aanvulling op het verbeteren van de gastvrijheid. Hij of zij geeft antwoord op de vraag waarom het gesprek met de medewerker prettig was en of alle commerciële kansen benut worden.

Dennis, Redsupport
Image

Heeft u vragen of opmerkingen

Wij staan klaar om u te helpen

Copyright ©2020 Redsupport