De kwaliteit van je gastenservice is een belangrijk onderdeel van je organisatie

Als jij je gasten op een goede en professionele manier te woord kan staan, kan je gasten aan je binden. Dit is eigenlijk niets nieuws, want ieder organisatie weet het belang van een goede gastenservice. Toch is het aanbieden van een “klacht en gastenservice training” een goede investering, voor ervaren en onervaren medewerkers. Het trainen van medewerkers zorgt er namelijk niet alleen voor dat ze gasten correct te woord staan.

Doel en Aanpak
Deze training is gericht op medewerkers bij de receptie of werkzaam bij de gastenservice. Het doel van de training is het verbeteren van de gastbeleving. Het doel is om te leren omgaan met verschillende scenario’s. Dit is een actieve training waarbij we gebruik maken van praktijkvoorbeelden.

Duur van de Training
Wij kunnen de training “klacht en gastenservice training”” aanbieden in één dag of twee dagdelen. De meeste trainingen die wij geven bestaan uit 2 dagdelen met tussenpozen van 2 weken.

De training kunnen wij geven tot 10 personen op locatie of tot maximaal 15 online.

klacht-training.png

Verwacht resultaat

De medewerkers leren luisteren en de gast te observeren. Hierdoor kunnen ze op de juiste manier reageren. Of een gast nu komt met een vraag of klacht, hij zal net iets meer krijgen dan zijn verwachting. De gastbeleving zal hierdoor verbeteren.

Aanpas mogelijkheden

De training “klacht en gastenservice training”” maken wij deels op maat voor jouw organisatie. Hierin gebruiken wij voorbeelden en oefensituaties uit de praktijk. De training is uit te breiden met extra dagdelen en/of onderwerpen. Informeer naar de mogelijkheden.

Informatie Aanvragen

Gastvrijheid gaat niet over grote dingen, maar over kleine dingen op het juiste moment.

Redsupport
Copyright ©2020 Redsupport