Ons training's
aanbod

Redsupport biedt jou een compleet training 's aanbod voor jezelf en voor je medewerkers. Om namelijk boven de massa uit te steken, moet je je focussen op het creëren en leveren van een bijzondere gastbeleving.

Die gastbeleving ontstaat wanneer je er volledig achter staat. Je moet het werkelijk geloven, het beleven, laten zien en laten ervaren. In zo’n bijzondere gastervaring waarin de gast, voor die paar minuten, voelt dat hij centraal staat en begrepen wordt.

Er is altijd een trainingsopossing op maat

Wij hebben een aantal trainingen, maar helpen je graag met een trainingsoplossing op maat. Of het nu gaat om de mensen binnen je organisatie tot bloei te laten komen, te trainen in een specifieke manier van werken of communiceren, de ideale gastbeleving te realiseren of het onderscheidend vermogen van je organisatie te vergroten, wij hebben de experts in huis om je vraag te vertalen in een effectieve training of een resultaatgerichte workshop.

Werken aan gastvrijheid

Elke organisatie is uniek, een standaardoplossing of concept voor gastvijheid is er niet. In grote lijnen worden gedrag, service en omgeving op elkaar afgestemd, zodat er een optimale beleving ontstaat. Tegenwoordig verwacht een gast namelijk meer dan alleen een vriendelijke glimlach en goede service en is een mooi hotel of een fijne werkplek niet meer genoeg. Het gaat om het creëren van een plek waar gasten zich thuis voelen en het beste uit zichzelf kunnen halen. Een plek waar mensen aangenaam verrast worden. Zorgen voor dat “extra koekje bij de koffie”.

redsupport-gastbeleving.jpg

Daarom Redsupport

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven ervaren medewerkers
  • Open, eerlijk en dynamisch
  • Gericht op commerciële gastvrijheid
  • Doelgericht aanbod

Gratis Mystery Call

Wij beoordelen uw gastenservice op een aantal punten en u krijgt van ons een mooi rapport… Gewoon Gratis en voor niks.

Doordat we leven in een steeds veranderd tijdperk, moeten we steeds meer doen om gasten en medewerkers aan ons te binden. Gastvrijheid is hierin het sleutelwoord. Het is de kunst om een gast of medewerker niet slechts tevreden te stellen, maar door ze een stap voor te zijn en hun verwachtingen te overtreffen.

Redsupport
Copyright ©2020 Redsupport