Verbeter traject

Als klanten minder tevreden worden en de verkoop  cijfer blijven achter, moet je als organisatie direct stappen ondernemen. Er zijn genoegvoorbeelden om ons heen die hebben laten zien wat er gebeurt als je niks doet. 

Maar hoe dan? Vaak zijn er genoeg ideeën, maar hoe breng je die het beste tot uitvoer? Hoe zorg je ervoor dat deze ideeen aansluiten binnen de organisatie en deze aanzetten tot verbeteringen, verbeteringen die klanten en medewerkers gelukkig maken? 

Door onze ruime ervaring op dit gebied, kunnen wij zeggen dat alles draait om de juiste implementatie ervan. Wat de cijfers zeggen is maar een klein deel ervan. Maar wanner zet je het in, zijn je medewerkers enthousiast, geef je opvolging na de introductie? 

Nieuwsgierig hoe wij jou kunnen helpen hiermee? Maak vandaag nog een afspraak en wij luisteren naar jou idee.

Onderzoeken

Waar sta je, waarin kun je verbeteren.

Dit is de basis om te kunnen groeien in gastbeleving. Wij adviseren altijd om een basis scan te laten uitvoeren om er achter te komen waar de behoefte ligt. Dit geeft veel inzicht in de huidige situatie.

Een dieper onderzoek kan daarna  worden uitgevoerd door bijvoorbeeld een locatieonderzoek, het inzetten van een mysteryguest of door het organiseren van klantpanels.

Bewust worden

Het inzicht wat je hebt gekregen vanuit jezelf en vanuit onderzoek moet worden omgezet naar een bewustwording. Wat heb je de afgelopen jaren gedaan, hoe sta je ervoor en wat wil je bereiken. Dit zijn de vragen waar je een antwoord op moet weten om de basis op orde te krijgen.

Deze basis en het doel van je organisatie moet je delen met je mensen. Betrek zo veel mogelijk mensen bij de aanpak. Er moet draagvlak ontstaan. Waarom zouden ze dit voor jou moeten doen en hoe ga jij ze daarbij helpen.

Veranderen

Heb je de basis op orde, dan is het tijd om te excelleerden. Redsupport kan je op vele vlakken helpen en ondersteunen, maar het is jouw doel!

Veranderen is eng en soms lastig, daar zijn wij ons van bewust. Maar als jij het juiste doel voor ogen houdt en je mensen staan achter je, dan maken wij deze sprong graag samen met jouw. Het maken van een verbeterplan kan je hierbij helpen. Daarnaast is het van groot belang dat je mensen worden getraind en jouw doel kunnen overbrengen aan de gasten.

R Rode lijn Ieder bedrijf heeft een rode lijn, de visie van het bedrijf en wat je wil uitstralen. De Rode Draad is belangrijk omdat het veel over je bedrijf vertelt. Als je te veel afwijkt van je eigen visie, kan dit schadelijk zijn voor je bedrijf. Door dicht bij jezelf te blijven is het al snel mogelijk om dit vast te houden. Daarom zullen wij altijd deze rode lijn respecteren en hier naar handelen. Wij willen dan ook graag uw verhaal horen zodat wij u het beste advies kunnen geven wat aansluit bij uw rode lijn.

EEerlijk Wij geven onafhankelijk advies om tot een oplossingen te komen. Eerlijk onderzoek vormt hierbij de basis om uw organisatie in beeld te brengen. Uiteraard hebben wij verschillende gesprekken voor en tijdens het onderzoek, maar deze informatie zullen het onderzoek nooit beïnvloeden.  Of u nu voor een bedrijf, de overheid of een non-profit organisatie werkt, u krijgt van ons de benadering die bij u en uw organisatie past. Dit betekent altijd een onderzoek en advies op maat.

DDuidelijk Duidelijkheid is voor ons erg belangrijk. Wij doen dan ook niet aan dikke rapporten met moeilijke worden, zodat iedereen binnen uw organisatie deze kan lezen en hier naar kan handelen.  Als u onze hulp vraagt, zullen wij u altijd een passend advies geven. Die presenteren wij u op een manier die bij ons past: eerlijk en duidelijk.