Support totale gastbeleving

Je zult het dan ook met ons eens zijn de totale gastbeleving uiterst belangrijk is. Als een gast een prettige en liefst onvergetelijke ervaring heeft, vertelt hij of zij dit graag door en komen ze misschien zelf ook graag terug. Als jouw gast een topervaring heeft gehad, is de kans groot dat hij een superpromotor wordt.

 

Totale gastbeleving

Dat de beleving van de gastvrijheid niet op één moment aankomt, mag nu wel duidelijk zijn. De gastbeleving zit hem in een aantal factoren die over een langere periode worden ervaren. Dit begint bij het ontstaan van de behoefte van de gast tot ver na het afgelegde bezoek. Om deze totale gastbeleving op orde te hebben, zal je om hulp moeten vragen. Hoe goed je weet wat je wil laten zien en hoe jij het graag zou willen, kan je dit totaalconcept nooit in zijn geheel overzien zonder een paar “foutjes” te maken.

 

Team

Naast de gastvrijheid die van nature in je zit en het concept wat je uitgezet hebt, is er nog één heel belangrijk punt om de totale gastbeleving tot een goed einde te laten komen. Dit is namelijk je team! Want hoe breng je jouw ideeën over op je team, hoe zorg jij ervoor dat je team dit op de goede manier weer overbrengt op jouw gasten. Het is namelijk aan jou om ervoor te zorgen dat het team jou ideeën dragen en er iedere dag opnieuw enthousiast mee aan het werk gaat.

 

Support

Nu willen wij je natuurlijk niet ontmoedigen. Het ondernemerschap is namelijk geweldig leuk! Hoe geweldig is het om je eigen ideeën tot werkelijkheid te zien groeien. En dat je niet op alle punten goed kan zijn, is niet erg. Sterker nog, door deze te hebben ben je een mens en door ze te erkennen ben je een geweldige ondernemer!

Door onze ruime ervaring en brede inzet van diensten kunnen wij je eigenlijk altijd wel ergens mee ondersteunen. Dus durf om hulp te vragen, nee zal je niet snel krijgen.

Commerciële gastvrijheid

Voor het verbeteren van je gastbeleving zal je altijd moeten investeren. Investeren in tijd, energie en financieel. De kunst zit hem er alleen in dat je dit hierdoor terug gaat verdienen.

Wist je dat wij uit beide uit een lange generatie van familie uit de Retail komen.

Bij alle diensten die wij aanbieden licht de focus dan ook op de commerciële gastvrijheid. Stel jezelf dan ook de vraag; Wat bied jij je gasten extra om hun verwachtingen te overtreffen?

Onderzoeken

Waar sta je, waarin kun je verbeteren.

Dit is de basis om te kunnen groeien in gastbeleving. Wij adviseren altijd om een basis scan te laten uitvoeren om er achter te komen waar de behoefte ligt. Dit geeft veel inzicht in de huidige situatie.

Een dieper onderzoek kan daarna  worden uitgevoerd door bijvoorbeeld een locatieonderzoek, het inzetten van een mysteryguest of door het organiseren van klantpanels.

Bewust worden

Het inzicht wat je hebt gekregen vanuit jezelf en vanuit onderzoek moet worden omgezet naar een bewustwording. Wat heb je de afgelopen jaren gedaan, hoe sta je ervoor en wat wil je bereiken. Dit zijn de vragen waar je een antwoord op moet weten om de basis op orde te krijgen.

Deze basis en het doel van je organisatie moet je delen met je mensen. Betrek zo veel mogelijk mensen bij de aanpak. Er moet draagvlak ontstaan. Waarom zouden ze dit voor jou moeten doen en hoe ga jij ze daarbij helpen.

Veranderen

Heb je de basis op orde, dan is het tijd om te excelleerden. Redsupport kan je op vele vlakken helpen en ondersteunen, maar het is jouw doel!

Veranderen is eng en soms lastig, daar zijn wij ons van bewust. Maar als jij het juiste doel voor ogen houdt en je mensen staan achter je, dan maken wij deze sprong graag samen met jouw. Het maken van een verbeterplan kan je hierbij helpen. Daarnaast is het van groot belang dat je mensen worden getraind en jouw doel kunnen overbrengen aan de gasten.

R Rode lijn Ieder bedrijf heeft een rode lijn, de visie van het bedrijf en wat je wil uitstralen. De Rode Draad is belangrijk omdat het veel over je bedrijf vertelt. Als je te veel afwijkt van je eigen visie, kan dit schadelijk zijn voor je bedrijf. Door dicht bij jezelf te blijven is het al snel mogelijk om dit vast te houden. Daarom zullen wij altijd deze rode lijn respecteren en hier naar handelen. Wij willen dan ook graag uw verhaal horen zodat wij u het beste advies kunnen geven wat aansluit bij uw rode lijn.

EEerlijk Wij geven onafhankelijk advies om tot een oplossingen te komen. Eerlijk onderzoek vormt hierbij de basis om uw organisatie in beeld te brengen. Uiteraard hebben wij verschillende gesprekken voor en tijdens het onderzoek, maar deze informatie zullen het onderzoek nooit beïnvloeden.  Of u nu voor een bedrijf, de overheid of een non-profit organisatie werkt, u krijgt van ons de benadering die bij u en uw organisatie past. Dit betekent altijd een onderzoek en advies op maat.

DDuidelijk Duidelijkheid is voor ons erg belangrijk. Wij doen dan ook niet aan dikke rapporten met moeilijke worden, zodat iedereen binnen uw organisatie deze kan lezen en hier naar kan handelen.  Als u onze hulp vraagt, zullen wij u altijd een passend advies geven. Die presenteren wij u op een manier die bij ons past: eerlijk en duidelijk.