Meer dan een uitstekende klantbeleving.

"De klantbeleving wordt gevormd door een verwachting die een klant heeft van een organisatie of een merk en door perceptie van een directe en indirecte interactie met een organisatie of merk. De klant heeft directe interactie met de producten, de diensten, de medewerkers en de processen van de organisatie."

Dit krijg je als je klantbeleving gaat opzoeken, maar wat is klantbeleving voor jou? hoe zie jij zelf klantbeleving? ben jij er zelf al druk mee bezig en op wat voor manier dan? Of ben jij er nog niet mee bezig, omdat het nu nog niet nodig is? En wat is dan eigenlijk uitstekende klantbeleving?

Als je gaat kijken naar het verbeteren van je klantbeleving, moet je eerst goed kijken wat je kan verbeteren en wat de wens is van jouw klanten. Maar het allerbelangrijkste, hoe voel jij je daarbij! Als je zelf achter je dienst of product kan staan en dit op een goede manier weet over te brengen op de rest van je team, dan merken je klanten deze enthousiaste direct. Juist je klanten dit gevoel laten ervaren, is meer waard dan een uitstekende klantbeleving.