Je wilt je gast- of klantbeleving verbeteren. Maar hoe dan en waar begin je? Dat is een goede vraag, maar het belangrijkste is dat je gewoon begint. Elke stap die jij durft te nemen naar een betere klantbeleving is er één. Dit is misschien niet wat je nu wilde horen, dat snappen we. Maar voor gast- en klantbeleving ligt niet een standaard plan op de plank klaar. Hoe groter het bedrijf, hoe meer behoeft daar vaak naar is. 

Kijk eerst goed naar jezelf, waar sta je nu en waar wil je naar toe? Soms loont het ook meer om kleine stapjes te nemen dan direct een sprong te nemen. De belangrijkste stap die als eerst gezet moet worden, is niet dat je wilt verbeteren, maar dat je er voor open durft te staan. Lijkt logisch, maar toch is dit vaak de moeilijkste stap die er is.

We praten nu steeds over gast- en klantbeleving, maar niet iedere sector is gelijk. Om per sector hier beter op in te kunnen spelen, hebben wij dit verdeeld in 4 groepen. In iedere groepen zullen wij het hebben over onderzoek, training, het inzetten van een mysteryshopper of mysteryguest, maar dan gericht op uw branche.