Verschillende
Branches

Commerciële gastvrijheid staat bij alle onderzoeken centraal. Of het nu gaat om een camping, theater, restaurant, autoshowrooms of hotels. En of het nu gaat om klanten, gasten, patiënten of cliënten. Een ding hebben ze met elkaar gemeen: een positieve gastbeleving, waar dan ook, onthouden ze en vertellen ze door. En dat is precies wat je wil bereiken.

Altijd op maat mogelijk


Onderstaan de branches waar wij met name actief zijn. Staat jouw branche er niet tussen? Ook dan helpen wij je graag met een dienst op maat voor jouw organisatie.

Branche

Camping & Vakantiepark

Gastvrijheid staat vaak al bovenaan. Gasten komen vakantie vieren en je geeft ze graag dit gevoel. Maar komt dit overeen met de wensen van je gasten. Wij helpen om dit te onderzoeken en weten hoe er meer uit één gast gehaald kan worden.

Hotellerie

Als je als gast een hotel betreedt, moet het vanaf het allereerste moment kloppen. Over het algemeen boek je een overnachting om te ontspannen en genieten. De locatie, de receptie, het onthaal, nog maar op moet op orde zijn. Op alle vlakken staan wij je bij.

Retail

Ondanks de opmars van online shoppen is de locatie bezoeken een fijne en gewilde bezigheid. Je wilt het product zien en voelen. Welke contactmomenten zijn er en hoe kun je ze (beter) benutten? Zowel online als op de locatie zelf staan we voor je klaar.

Zorg

In de zorg wil je mensen zich welkom laten voelen. Of het nu gaat om Ouderenzorg, Verpleegzorg, Ziekenhuiszorg of poliklinische zorg. Mensen willen oprechte aandacht, duidelijkheid en goed geholpen worden. Wij trainen medewerkers en onderzoeken de locatie.

Restaurant & Horeca

Komen ze om een hapje te eten of voor de beleving. Dit moet je je niet af willen vragen. De locatie en het team moet de verwachting doen overtreffen en je gasten laten ontspannen. Het juiste onderzoek of training helpt je daarbij.

Attractiepark, Museum & Theater

Lekker een dagje of avondje uit? Dit gevoel wil jij je gasten meegeven. Naast het aanbod wordt de gastbeleving gecreëerd door de sfeer. Wij helpen je om de juiste sfeer te creëren, voor je team en de locatie.

Onderwijs & Overheden

Je kennis gebruiken voor anderen is de basis van werken in beide branches. Overeenkomst is ook dat communicatie en een team gevoel daarbij een cruciale rol speelt. Wij helpen jullie om de communicatie passend te maken in een goed draaiend team.

Andere branche

Geen zorgen! Hier hebben wij de meest voorkomende branches vermeld waar wij werkzaam zijn. Uiteraard kunnen we jou in een andere branche ook helpen. Neem alsjeblieft even contact met ons op, wij adviseren je graag.

Werken aan gastvrijheid

Elke organisatie is uniek, een standaardoplossing of concept voor gastvijheid is er niet. In grote lijnen worden gedrag, service en omgeving op elkaar afgestemd, zodat er een optimale beleving ontstaat. Tegenwoordig verwacht een gast namelijk meer dan alleen een vriendelijke glimlach en goede service en is een mooi hotel of een fijne werkplek niet meer genoeg. Het gaat om het creëren van een plek waar gasten zich thuis voelen en het beste uit zichzelf kunnen halen. Een plek waar mensen aangenaam verrast worden. Zorgen voor dat “extra koekje bij de koffie”.

redsupport-gastbeleving.jpg

Daarom Redsupport

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven ervaren medewerkers
  • Open, eerlijk en dynamisch
  • Gericht op commerciële gastvrijheid
  • Doelgericht aanbod

Gratis Mystery Call

Wij beoordelen uw gastenservice op een aantal punten en u krijgt van ons een mooi rapport… Gewoon Gratis en voor niks.

Doordat we leven in een steeds veranderd tijdperk, moeten we steeds meer doen om gasten en medewerkers aan ons te binden. Gastvrijheid is hierin het sleutelwoord. Het is de kunst om een gast of medewerker niet slechts tevreden te stellen, maar door ze een stap voor te zijn en hun verwachtingen te overtreffen.

Redsupport
Copyright ©2020 Redsupport