Hoe werken wij

Redsupport is een onderzoek en adviesbureau en kunnen u de meest uiteenlopende diensten leveren. Van het inzetten van een mysteryshopper tot undercover meedraaien in uw organisatie. Uw organisatie onder de loep nemen met onze business scan of het bijwonen van uw besprekingen om direct advies te kunnen geven. Daarna zijn wij in staat om iedere verandering of aanpassing te begeleiden. Niets is ons vreemd. Voor elk vraagstuk bieden wij een oplossing.
 
Iedere organisatie is anders en zo heeft ook iedereen zijn eigen visie hoe zijn organisatie moet werken. Wij zijn er dan ook niet om deze visie te veranderen en gelijk te trekken, integendeel zelfs. De visie van een organisatie maakt de organisatie. Wij zijn er dan ook alleen om deze visie te optimaliseren en te vertalen naar de werkvloer.
 
Wij houden van eerlijkheid, duidelijkheid en eenvoud. Onze onderzoeken en rapportages zullen vanaf dag 1 duidelijk zijn en u ontvangt van ons een verslag en een plan van aanpak, dus geen dik rapport waar weinig mee wordt gedaan en wat al snel in de kast belandt.  Hier besteden wij veel aandacht en toewijding aan. Een goede samenwerking met de opdrachtgever en Redsupport is daarvoor een belangrijke pijler om optimaal resultaat te behalen.

Onderzoeken

Waar sta je, waarin kun je verbeteren.

Dit is de basis om te kunnen groeien in gastbeleving. Wij adviseren altijd om een basis scan te laten uitvoeren om er achter te komen waar de behoefte ligt. Dit geeft veel inzicht in de huidige situatie.

Een dieper onderzoek kan daarna  worden uitgevoerd door bijvoorbeeld een locatieonderzoek, het inzetten van een mysteryguest of door het organiseren van klantpanels.

Bewust worden

Het inzicht wat je hebt gekregen vanuit jezelf en vanuit onderzoek moet worden omgezet naar een bewustwording. Wat heb je de afgelopen jaren gedaan, hoe sta je ervoor en wat wil je bereiken. Dit zijn de vragen waar je een antwoord op moet weten om de basis op orde te krijgen.

Deze basis en het doel van je organisatie moet je delen met je mensen. Betrek zo veel mogelijk mensen bij de aanpak. Er moet draagvlak ontstaan. Waarom zouden ze dit voor jou moeten doen en hoe ga jij ze daarbij helpen.

Veranderen

Heb je de basis op orde, dan is het tijd om te excelleerden. Redsupport kan je op vele vlakken helpen en ondersteunen, maar het is jouw doel!

Veranderen is eng en soms lastig, daar zijn wij ons van bewust. Maar als jij het juiste doel voor ogen houdt en je mensen staan achter je, dan maken wij deze sprong graag samen met jouw. Het maken van een verbeterplan kan je hierbij helpen. Daarnaast is het van groot belang dat je mensen worden getraind en jouw doel kunnen overbrengen aan de gasten.

R Rode lijn Ieder bedrijf heeft een rode lijn, de visie van het bedrijf en wat je wil uitstralen. De Rode Draad is belangrijk omdat het veel over je bedrijf vertelt. Als je te veel afwijkt van je eigen visie, kan dit schadelijk zijn voor je bedrijf. Door dicht bij jezelf te blijven is het al snel mogelijk om dit vast te houden. Daarom zullen wij altijd deze rode lijn respecteren en hier naar handelen. Wij willen dan ook graag uw verhaal horen zodat wij u het beste advies kunnen geven wat aansluit bij uw rode lijn.

EEerlijk Wij geven onafhankelijk advies om tot een oplossingen te komen. Eerlijk onderzoek vormt hierbij de basis om uw organisatie in beeld te brengen. Uiteraard hebben wij verschillende gesprekken voor en tijdens het onderzoek, maar deze informatie zullen het onderzoek nooit beïnvloeden.  Of u nu voor een bedrijf, de overheid of een non-profit organisatie werkt, u krijgt van ons de benadering die bij u en uw organisatie past. Dit betekent altijd een onderzoek en advies op maat.

DDuidelijk Duidelijkheid is voor ons erg belangrijk. Wij doen dan ook niet aan dikke rapporten met moeilijke worden, zodat iedereen binnen uw organisatie deze kan lezen en hier naar kan handelen.  Als u onze hulp vraagt, zullen wij u altijd een passend advies geven. Die presenteren wij u op een manier die bij ons past: eerlijk en duidelijk.