Je wilt natuurlijk dat de gast tijdens de reis zo min mogelijk dieptepunten en voldoende hoogtepunten ervaart.

Daarbij bekijk je de hele reis door de ogen van de gast. Deze reis begint zodra de gast de gedachte krijgt om wat te gaan beleven. Op dat moment zal er over gesproken worden en wordt er naar informatie gezocht.

De guest journey is onder te verdelen in een aantal fasen:
· Voorbeleving
· Reis
· Ontvangst
· Verblijf
· Afscheid
· Nabeleving

Belevingsmomenten
Hierbij wordt gekeken naar diverse communicatiekanalen (website, social media, mailing, magazine, etc.) en de locatie. Daarbij worden alle facetten (uitstraling, ontvangst, route, sfeer, etc.) meegenomen. Een aantal onderdelen van de reis zijn minder belangrijk, andere hebben weer een grote invloed op de totaalervaring. Dit zijn de kritische belevingsmomenten.

guest-journey-redsupport.png

Doel

Het doel van de Guest Journey is dat je leert te kijken door de ogen van de gast. Je ontdekt wat daadwerkelijk iets toevoegt aan de beleving en de zwakke plekken. Uiteindelijk ontstaat er een complete reis met een eenduidige visie en uitstraling.

Redsupport

Volgende stap

Hoe nu verder?

Het opzoeken van informatie is een hele belangrijke eerste stap in het verbeteren van de gastbeleving. Maar nu, hoe ga je verder? wat zijn je volgende stappen en neem je deze op de de juiste tijd? Neem gerust contact op of vraag direct om meer informatie.

Informatie aanvragen

Gastvrijheid gaat niet over grote dingen, maar over kleine dingen op het juiste moment.

Redsupport
Copyright ©2020 Redsupport