Verbeteren in
je Gastbeleving

Gastbeleving staat voor de ervaring die een gast heeft en de wijze waarop de gast is behandeld. Het wordt steeds belangrijker om je gasten een bepaalde beleving te bieden, en om ze meer te bieden dan enkel een product of dienst. Het continu bijstellen van deze beleving is dan ook erg belangrijk voor jou als organisatie. De beleving en de wijze hoe je daarop inspeelt is een belangrijke manier om je te onderscheiden.
De eerste stap in veranderen is te durven luisteren.
Als je de gastbeleving wilt optimaliseren zal je van je gast moeten weten hoe hij het op dit moment heeft beleefd en wat hij eigenlijk graag zou willen beleven. Dat is onze kijk op het verbeteren van de gastbeleving. Dat vergt een andere aanpak dan dat je misschien gewend was. Wat je vaak nog hoort “wij weten wat onze gasten willen”. Het is een totaal andere manier van omgaan met de wensen en behoeften van je gasten. Door de ogen van je gasten naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de gastbeleving mee begint.

Werken aan gastvrijheid

Elke organisatie is uniek, een standaardoplossing of concept voor gastvijheid is er niet. In grote lijnen worden gedrag, service en omgeving op elkaar afgestemd, zodat er een optimale beleving ontstaat. Tegenwoordig verwacht een gast namelijk meer dan alleen een vriendelijke glimlach en goede service en is een mooi hotel of een fijne werkplek niet meer genoeg. Het gaat om het creëren van een plek waar gasten zich thuis voelen en het beste uit zichzelf kunnen halen. Een plek waar mensen aangenaam verrast worden. Zorgen voor dat “extra koekje bij de koffie”.

redsupport-gastbeleving.jpg

Daarom Redsupport

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven ervaren medewerkers
  • Open, eerlijk en dynamisch
  • Gericht op commerciële gastvrijheid
  • Doelgericht aanbod

Gratis Mystery Call

Wij beoordelen uw gastenservice op een aantal punten en u krijgt van ons een mooi rapport… Gewoon Gratis en voor niks.

Doordat we leven in een steeds veranderd tijdperk, moeten we steeds meer doen om gasten en medewerkers aan ons te binden. Gastvrijheid is hierin het sleutelwoord. Het is de kunst om een gast of medewerker niet slechts tevreden te stellen, maar door ze een stap voor te zijn en hun verwachtingen te overtreffen.

Redsupport
Copyright ©2020 Redsupport